Friday, October 21, 2011

ပုစၦာအမွတ္ .. ၅၂၈

                တစ္ခါတစ္ေလအိပ္ယာထဲမွာၿငိမ္ၿငိမ္ေလးေနၿပီး၊ဘာမွန္းမသိတဲ့အေတြးေတြနဲ႔ ေနဖူးပါသလား။ ကၽြန္မကေတာ့ အၿမဲလိုလိုေနခဲ့ဖူးတယ္။ အဲဒီလိုအခ်ိန္ေတြမွာဟိုးအေ၀းႀကီးမွာရွိေနတဲ့ အေမ့ကိုလည္း လြမ္းတယ္။ အေမနဲ႔အတူရွိဖူးခဲ့တဲ့ရက္ေတြကိုလည္း လြမ္းတယ္။
အေမ့လက္ရာ ထမင္းဟင္းေတြကိုလည္းလြမ္းတယ္။ အေမကဟင္းမခ်က္တတ္ဘူးလို႔ ၊လူေတြက ေျပာၾကတယ္။                                                      နင့္အေမကကန္စြန္းရြက္နဲ႔ခ်ဥ္ေပါင္ရြက္ေတာင္ ခြဲျခားတတ္တာမဟုတ္ဘူးလို႔ေတာင္ ေျပာဖူးၾကတယ္။ ဒါေပမဲ့ ကၽြန္မအတြက္ကေတာ့ ဒီန႔အခ်ိန္အထိ အေမခ်က္တဲ့ဟင္းေတြသာ စားဖူးသမွ် အစားအစာေတြထဲမွာ အေကာင္းဆံုးလို႔၊ ထင္ေနမိတာ အမွန္ပဲ။ ၁၇ႏွစ္ေလာက္ေ၀းကြာေနရေပမဲ့၊ ထမင္းစားတိုင္း အေမ့ရဲ႕လက္ရာ ဟင္းေလးေတြကို စိတ္နဲ႔အၿမဲတမ္းအရသာခံၾကည့္ေနမိတုန္းပဲ။ ဟင္းေခ်းထူတဲ့ကၽြန္မအတြက္ ဘယ္ေတာ့မွမရိုးႏိုင္တဲ့ဟင္းေလးေတြကေတာ့ ေမေမခ်က္တဲ့ ဟင္းေလးေတြပါပဲ။  ၿပီးေတာ့ ေျပာၾကေသးတယ္။ ေမေမက သံေယာဇဥ္နည္းတယ္တဲ့။ အဲဒါေၾကာင့္ ..နင္တို႔နဲ႔ေ၀းေ၀းမွာ သူမို႔ေနႏိုင္တာေပါ့ ..တဲ့ေလ။မဟုတ္ႏိုင္ပါဘူး ..။ ကၽြန္မ သိတယ္။ ေမေမက ကၽြန္မတို႔နဲ႔ခြဲခ်င္မွာမဟုတ္ပါဘူး။ တကယ္လုိ႔ ခြဲခ်င္လို႔ခြဲခဲ့တယ္ဆိုရင္ေတာင္ ကၽြန္မက ေမေမ့ကို ခြင့္လႊတ္ခဲ့ပါတယ္။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ ..ကၽြန္မအတြက္ေတာ့ေမေမနဲ႔အစားထိုးရမဲ့ မိခင္ရင္ခြင္ဆိုတာ မရွိလို႔ပါပဲ။ ကၽြန္မငယ္ငယ္တည္းက ေမေမနဲ႔တူတူ မအိပ္ရရင္ငိုခဲ့ဖူးတယ္။ ဒီေန႔အထိတိုင္ အဲဒီ့မ်က္ရည္ေတြဟာ မေျခာက္ေသးသလိုပါပဲ ..။ ကၽြန္မရင္ထဲမွာ ေမေမကအၿမဲရွိေနပါတယ္။ ေမေမ မသိႏိုင္တဲ့ ကၽြန္မရင္ထဲက ..ေမေမနဲ႔ပတ္သက္တဲ့ အမွတ္တရေတြဟာ ဘယ္ေတာ့မွ ေပ်ာက္သြားမွာမွ မဟုတ္တာပဲေလ ..။
            ေမေမ့အတြက္ ကၽြန္မဟာ သမီးဆိုးတစ္ေယာက္ျဖစ္ေနခဲ့မယ္ ဆိုရင္လည္း.....ေမေမေက်နပ္ဖို႔ အၿမဲတမ္းေတာင္းပန္ေနမွာပါပဲ။  ေမေမၿငိဳျငင္မွာစိုးတဲ့စိတ္နဲ႔   ေမေမ့အေပၚမွာေျပာခ်င္တဲ့ကၽြန္မရဲ႕  သတိတရေန႔ေတြ ညေတြကိုေတာင္ ...... ကၽြန္မ ဖြင့္မေျပာရင္း အခုေတာ့ ကၽြန္မ တိတ္တိတ္ေလး   ေနတတ္ပါၿပီ ..။
တစ္ခုေတာ့ရွိပါတယ္ ..ကၽြန္မလိုပဲ ..အေမနဲ႔ေ၀းေနရတဲ့ ကေလးေလးေတြကို ျမင္ရင္ေတာ့ အိပ္ယာထဲမွာ
အခုလိုပဲ ၿငိမ္ၿငိမ္ေလးေတြးေနရင္းနဲ႔ ..သူတို႔ကိုယ္စား ...မ်က္ရည္ေတြက်မိေနတုန္း .............။


ကၽြန္မရဲ႕ အိပ္မက္ေတြတိုင္းဟာ ..ကိန္းဂဏန္းေတြလို အၿမဲတမ္းပုစၦာေတြ ေပးေလ့ရွိတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ..ကၽြန္မက အိပ္မက္ေတြကို နာမည္ေပးထားတယ္ ...........................အိပ္မက္သခ်ၤာ ...လို႔။

အခုေရးထားမိတဲ့ ကၽြန္မေမေမရဲ႕အေၾကာင္းေလးကေတာ့ ကၽြန္မရဲ႕ သခ်ၤာပုစၦာ နံပါတ္ ၁ ပဲဆိုပါေတာ့ ...။
ေနာက္ထပ္ အိပ္မက္သခ်ၤာေတြလည္း ေရးျဖစ္ေနဦးမယ္ ...ထင္ပါရဲ႕ ............။           ။

No comments:

Post a Comment